reklama

[Video] Americkí experti na leadership sledovali video zo Slovenska

Top 200 expertov na leadership sa  5. a 6. augusta stretlo v San Diegu na konferencii - The Leadership Challenge Forum, ktorá sa každoročne koná pod záštitou svetoznámych autorov knihy The Leadership Challenge, ktorými sú Jim Kouzes a Barry Posner. Ich kniha The Leadership Challenge vyšla už v 4-tom vydaní, je najpredávnejšiou knihou na tému leadership v histórii vôbec a bola preložená do 19 jazykov. Tento rok premietol Jim Kouzes počas svojej "keynote" reči delegátom inšpiratívne video, o tom ako si ľudia majú chrániť svoje sny a bojovať za ne. Čo malo to video spoločné so Slovenskom? Ako sa o ňom dozvedela jedna z najuznávanejších svetových autorít na leadership?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

#1 Čo malo to video spoločné so Slovenskom?

Toto video bolo pôvodne natočené vo februári 2010 pre čitateľlov môjho anglického blogu a rozprávala som v ňom príbeh o tom, akým reakciám som čelila, keď som začala (v auguste 2009) s projektom NGLS - Next Generation Leaders of Slovakia a čo bolo najdôležitejším faktorom v tom, že som zrealizovala to čo som si vysnívala.

#2 Ako sa o ňom a mne dozvedela jedna z najuznávanejších svetových autorít na leadership?

S Jimom nás pred rokom a pol spojil svet sociálnych sietí. Áno presne tie isté web 2.0 vymoženosti, ktoré ešte mnohí ľudia na Slovensku vytrvalo ignorujú. Facebook a Youtube mi umožnili prvý kontakt s Jimom a potom príspevky na mojom blogu Inspiring Shipments boli základom budovania si dôvery a profesionálneho vzťahu s človekom, ktorého prácu som roky obdivovala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V marci tohto roku sa stal (pre mňa) malý zázrak, keď ma Jim požiadal o publikovanie môjho životného príbehu a toho prečo som začala s projektom NGLS, do jeho novej knihy. Po niekoľko týždňovom editovaní draftu sme spoločne pripravili epilóg knihy, ktorá oficiálne vyšla 2. augusta.

Viď konverzáciu na mojej Facebook stene:

5-teho augusta som bola "na plátne" v San Diegu a na Twitteri ma citoval sám Steve Farber, ktorý je autorom bestselerov ako Greater Than Yourself, či The Radical Leap (táto kniha bola zaradená do stovky najvplyvnejších biznis kníh v histórii). Stevov blog patrí medzi top10 blogov na leadership na svete.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prečo som napísala tento blog?

Pretože, chcem inšpirovať šikovných Slovákov, ktorí váhajú s tým, či sa pustiť do niečoho neznámeho po čom v kútiku duše túžia.

Moja odpoveď je hlasné ÁNO, pustite sa do toho!

Okolie vás bude vždy odrádzať od toho, aby ste podnikli niečo na čo tí "dobro-prajní poradcovia" sami nemajú gule.

Najdôležitejšia a jediná osoba, ktorú musíte presvedčiť o zrealizovateľnosti vašich snoch, ste len a len vy!

Keď budete čeliť vlastnému strachu, každý den tvrdo pracovať na svojom sne, bez toho aby ste očakávali za to potlesk, či rýchle zbohatnutie, tak uvidíte aké zázraky sa budú diať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dnes pozná Ivanu Sendeckú a jej prácu v USA svetová špička executive coachov a autorít na leadership.

A to je to najcennejšie, čo sa môže prihodiť každému profesionálovi, či umelcovi, keď vaše výsledky ocenia najlepší z najlepších a nie "kritici", ktorí vám povedia, že "zle šoférujete,ale oni sami nemajú ani len vodičák."

"Kritikov" a "odborníkov" je ako húb po daždi (a na Slovensku sa zdá pršalo veľa a dlho), ale to sú ľudia, ktorých keď sa opýtate , "A čo presne si urobil ty?", tak nemajú čo povedať.

Preto, opäť opakujem. Musíte, začať so sebou. Pokiaľ ste vy presvedčení o sile volania z vášho vnútra a úprimnej motivácii vášho konania,tak to je ten najpevnejší základ pre to, aby sa váš sen stal realitou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďakujem všetkým ľudom, ktorí vo mňa verili.

A verím, že to je len začiatok, keďže NGLS príbeh práve vyšiel ako epilóg v najnovšej knihe od Kouzesa a Posnera - The Truth About Leadership a druhé pokračovanie NGLS konferencie je na spadnutie.

Ale o tom viac nabudúce.

Krásny zyšok týždňa vám želám.

i.

Ivana Sendecka

Ivana Sendecka

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Konzultantka nielen na digitálne stratégie. S vášňou pre celoživotné vzdelávanie.Tweetuje ako @IvanaSendecka. Zakladateľka NGLS. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu