reklama

Májový balíček (alebo the best of na blogu :: Inspiring Shipments)

Daždivý mesiac lásky sa nám pomaličky končí a ja verím, že ste he prežili tvorivo a naučili ste sa kopec nových vecí.  Ďakujem vám, za vaše májové návštevy na mojich blogoch obsahujúcich zaujímavé videá, či exkluzívny rozhovor s rečníčkou z TED-u. Ak to aspoň jednému z vás niečo dalo, tak moja snaha stála za to. Produktívny mesiac som mala aj na svojom anglickom blogu, preto vám ponúkam výber najčítanejších a najviac komentovaných príspevkov mesiaca máj, ktorí ocenili moji slovenskí, ale aj „globálni" čitatelia. Príjemnú inšpiráciu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Skutočný príbeh o tom, akú hĺbku a múdrosť ukrýva v sebe „pár očí" bol najčítanejším a najdiskutovanejším blogom tohto mesiaca. Roky mi trvalo pochopiť význam udalostí, ktoré som zažila pred 5-timi rokmi v Dubaji. Príbeh o „zázračnom páre očí" a jeho majiteľovi, nájdete TU.

Životné lekcie, ktoré som si odniesla zo sebou sú zosumarizované nasledovne:

1. Oči sú oknom do duše.

2. Vždy môžete okolo seba rozdávať lásku, bez ohľadu na to v akej ťažkej životnej situácii sa nachádzate.

3. Prejav úprimnej vďaky vás nestojí nič a dokáže sa hlboko dotknúť životov iných.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

4. Byť štastným je voľba a je to spôsob života, nie je to podmienený stav, ak dostanem X, potom sa stane Y.

5. Ak vaše bytie dokáže niekoho rozplakať od radosti, tá osoba si vás zapamätá navždy.

Po uverejnení hore spomínaného blogu, sa mi ozvala rodina „môjho hrdinu" a to si vynútilo ďaľšie pokračovanie tohto emotívneho príbehu. Aktuálne fotky ľudí, ktorí mi zmenili život, a ktorých som nevidela 5 rokov boli súčasťou „update" príspevku.

V máji som tiež natočila video blog, v ktorom som sa podelila o recept na „PIE". Nešlo, však o žiaden múčnik, ale koncept o tom, aké kroky používam pri online networkingu. „PIE" som vyvinula počas troch rokov mojej „online cesty" pri kontaktovaní top svetových autorít na leadership, autorov kníh a ďalších ľudí, ktorí sú pre mňa inšpiráciou. Pre mňa to funguje, skúste možno bude PIE „chutiť" aj vám.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

P = Praise

I = Interact

E = Engage

Najdiskutovanejším príspevkom v rubrike „otázka týždňa" bola otázka #18, ktorá znela:

„Ako by vás ovplyvnilo, keby sa zajtra jednoducho vyparili vaše sociálne siete ako Facebook alebo Twitter?"

Pestrú diskusiu si môžete prečítať v komentoch.

Záver mesiaca na blogu korešponduje s aktuálnou témou dnešných dní - voľbami. My však volíme logo pre blog, pretože koniec koncov je to náš blog a bez čitateľov, by moje blogovanie nemalo zmysel. Vaša účasť je vítaná.

Som rada, že ste sa dopracovali až k záveru dnešného „májového balíčka".

Želám vám, aby ste mali krásny úvod do nového týždňa a mesiaca.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Majte oči na stopkách, zázraky sú bližšie ako sa nazdávate.

i.

Ivana Sendecka

Ivana Sendecka

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Konzultantka nielen na digitálne stratégie. S vášňou pre celoživotné vzdelávanie.Tweetuje ako @IvanaSendecka. Zakladateľka NGLS. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu